20090913

~ben-bunu-nasıl-yaptım


ben bunu nasıl yaptım
nasıl katlettim size dair son çizgileri
eriyip bittiniz gözlerimde birkaç damla yaş, evet, izledim
siz bittiniz
sonsuzlaştınız herbiriniz birkaç mermerle çevrelenmeye gerek görmedi bedeniniz
sizi ben öldürdüm

kalbimden fırlayan acılar delip geçti göğsünüzü
ben bunu nasıl yaptım?
nasıl katlettim sizi?

birkaç şişe var burada.
kiminin tadı kırmızı, kiminin rengi mayhoş

içsel dünyalar barındırıyor bu şişeler diplerinde

çok büyük acıları var

bu şişe çok kırılgan, bu dünyalarsa fazla cam

ben sizi öldürdükçe ve siz öldükçe
varlığınızın siyahı oldu yokluğunuzun beyazı
sizse in-san-laş-tı-nız.
kelimelerimi katleden herbirin
izden
küçük miraslar edindim kendime,

en çok sizi vurdum acılarımla ben.

damarlarımda acı-ma-sızlığınız
siz beni çok acıtmıştınız.
küçük kadınlar kalıyor bana geriye,
beni aldattığınız,
canımı yaktığınız tüm o kadınlar

çocuklar dolaşıyor sokaklarda

kimbilir kimlerden peydah acılarla

bir adam ağlıyor onu terk eden güzel sevgilisine
-halbuki o çok çirkindi.
-
bir ninenin göğsü inip kalkıyor, bellli ki yorulmuş

herkesten sakladığı koca bir hastalıkla,
bir genç kız geçiyor önümden, boyanmış parfümler sıkınmış
-ilk buluşması..
-
bir orospu bekliyor müşterisini,

çok davetkar acıları var

hüznü tahrik ediyor

lanet olasıca birkaç varlığın yokluğu mu bu
şişelere batıp boğulmamın sebebi

ben beyaz ölümler seçiyorum kendime
en kalitelisinden

en büyük paraları acıttığınız her yanıma ödüyorum
ve o yanlarımı bir bir satıyorum

okşuyor tüm o doyurulmamış adamlar eksik yanlarımı

bunu bir marifet sanıyorlar.

canları yanıyor.

kendimi hiç tanımadığım evlerde görüyorum

birkaçı şişeler sunuyor

birkaçı kahveler

bazısı yüzüme bakmadan kovuyor

kimiyse muhtaç varlığıma, bırakmıyor

fakat hepsinin ayrı bir hüznü var
canımı yakıyorlar

yeni evli bir çifte rastlıyorum

ne taze heyecanları

bir de onlarca sene evli kalmışları,

onlarsa tükenmiş

kimbilir ne zamandır sevişmiyorlar

acıları nüksetmiş yine çok eski bir tarihte aldatılan

fakat masum bir bebeğe peydah olan büyük bir aşktan

yan evdeki küçük kızsa okumayı öğreniyor

babasıysa onu her gün dövüyor

babası zalimdi zaten,
o küçük kızı her gece severdi

kızsa ağlamakla yetinirdi
birgün intahar ettiğinde,
birtek kedisi şaşırmadı bu işe


ben bunu nasıl yaptım?

nasıl katlettim size dair son sevgilerimi

haketmediniz hiçbiriniz 4 bir duvara sarınmayı
ve mezarınızda çiçekler solumayı

siz gömülmeyeceksiniz

ve acılarım göğüslerinizde saplı kalacak

uğraşacaklar fakat çıkaramayacaklar


çünkü geçmiyor...

çünkü bitmiyor...

sizi öldüren bendim.

benbununasılyaptımsahi?





~~13.09.09, ezgisel*

Hiç yorum yok: