20090910

~birkaçtutamnefret

-haftaiçi her gün dersanede sürünmekten nefret ediyorum. (yarın da var. evet, birazdan intahar edicem.)
-lise adlı kendini gösterme, popüler olma çabalamaları içindeki, özenti dolu ve "ay kıçım açıldı, ben süperim" tarzındaki sıfatsız, çapsız kişiliklerden oluşan topluluktan nefret ediyorum.
-insanların birbirlerinin hangi dilden hangi ırktan hangi siyasi görüşten yana olduklarını merak etmelerinden nefret ediyorum. (sanane be kardeşim?)
-kızların birbirlerine aşkım demeleri beni çok rahatsız ediyor.
-haksızlıklardan ve haksızlık yapanlardan nefret ediyorum.
-kırmızı tırnaklı kızlardan nefret ediyorum.
-sırf dikkat çekmek için yüksek sesle gülen peynirimsi hatunlardan da nefret ediyorum.
-ebatı ne olursa olsun bir topluluk içinde/önünde görünmez olmayı dilemekten nefret ediyorum.
-okulun popüler erkek ve kızlarından nefret ediyorum.
-kişisel gelişim kitapları gerçekten çok sıkıcı.
-anne ve baba'nın beni aramasından nefret ediyorum.
-popüler kültürden tiksiniyorum. ("aşkımm edvııırt" evet, bu beni öldürüyor.)
-özenti bir kızın elinde çok sevdiğim ve çok bilinmeyen bir kitabı görüp içimden hakkındaki değerlerimi gözden geçirmeyi düşündüğüm sırada "nereden biliyorsun sen o kitabı?" soruma "bella okuyor diye okuyorum" diye cevap verip beni intihar aşamasına getirmesinden nefret ediyorum.
-emir verilmesinden nefret ediyorum. (yapacağım varsa da yapmam arkadaş.)
-"ben çok güzelim "ben çok ciciyim" zihniyetindeki götü tavanda gezen hiçbirkimseyi sevemiyorum.
-bazen o'ndan nefret ediyorum..
-hiç gitmem diyip gidenler çok canımı yakıyor, tiksiniyorum.
-insanlara sınırsız değer vermekten, kendimi hiçe saymaktan onlar için, gebersem haberi olmayacak kişiler için hayatımı seve seve verebileceğemi hissetmekten, tüm bunlardan nefret ediyorum!
-hep haklı olduğumu düşünmem ürkütüyor beni.
-kendimi -hiç- gibi hissetmekten nefret ediyorum.
-faşist zihniyetlerden tiksiniyorum.
-doğru ve yanlış gibi kavramlarım yok. doğru ve yanlış diye birşey yok.
-gözlerimdeki oralara biryere sıkıca tutunmuş hüzünden hoşlanmıyorum.. benikorkutuyor
-olduğum gibi olamamaktan ve beni bu hale getirmiş olanlardan nefret ediyorum.
-hep başka bir yaşamı düşlemek canımı yakıyor.
-herşeyde bir şiirsellik bulmam ürkütücü.
-neden? sorusundan.
-sonu gelmez mutsuzluğumdan nefret ediyorum.
-ve yapayalnız oluşumdan..
-anlaşılmamak, anlamamaları canımı acıtıyor.
-nefret ettiğim oncasını en çok onları düşünmemden, ve sevmemden.. (benkocabiraptalım)
-tüm bu sığ(ın)amayışlardan
-yalakalardan.
-insanların sırf artizlik için sigara tüttürmesinden.
-filmlerin mutlu sonlarından.
-dişçiye gitmekten.
-ve doktora gitmekten.
-suratsız insanlardan (ben hep gülerim!)
-çok içtiğimde noktanın bir başkası tarafından konulmasından..
-hayatta hiçbir isteğimin olmamasından (bubeniçokürkütüyor)
-yazmak isteyip yazamamamdan.
-huzursuzluğumdan..
-bir dost dilemekten sadece..
-başkalarının psikologluğunu yapmamdan
-ve noktalardan.
-onun bana söylemiş olduğu her kelimeden her harften...
-ceren ve pelin isminden (canımı en çok yakan 2 kadın.)
-annenin mızmızlığından (ben asla böyle bir kadına dönüşmiycem.)
-tikilerden.
-yapmacık hareketlerden.
-insanların kendini birşey sanmalarından
-küçümsenmekten
-bu derece nefessiz kalmaktan hayatta... (öyle birşeydir ki bu, bilemezsiniz. yatağınızda, yüzüstü saatlerce kımıltısız yatmak, tek bir noktaya sabitken gözleriniz, kalbinizde mutlak bir acı, gözünüzden bir damla yaş bile düşüremezsiniz. evetbenbuderecetükendimvebudereceyokbirvar'ımben, bunuönemsemeyiniz)
-ben.. bu derece sevmekten.. evet.. en çok bundan.. herkesi, hepinizi.. -bunukimanlayabilir
-neskafeden (evet, ben özel bir insanım)
-resim çekilmekten
-sürekli birilerini birşeyleri düşünmekten
-delirememekten
-o'nun çocukluğundan
-keşkelerden
-alınganlıklardan
-abartılardan
-abazalardan
-onu takip etmemden
-eksikliğimden...
-ve çoğu kez, kendimden...
-ve bütün o kelimelerine rağmen olamayışları yüzünden o'nlar'dan nefret ediyorum.
-ve o'ndan.
-ve o'ndan.
-ve o'ndan...
-hepsinden.






ne hazin.

2 yorum:

francis frankie dedi ki...

içindeki nefretleri ne kadar güzel yazıya dökmüşsün burda benim gibi düşünenleri okudukça mutlu oluyorum..

~melody~ dedi ki...

bende böyle düşünen birini gördüğüm için mesud oldum=)
çok teşekkür ederim. öyle kesin bir his ki "nefret", herbir harfine ilişiveriyor kelimelerimin..