20091016

asosyalite

selam blogçum. naber? ben fena değilim. yada kötüyümdür. bilemiyorum.

iki adım ötemde benim sahip olmak isteyebileceğim herşeye sahip olup bunları hiçbirşey olarak gören insanlar var ve ben hiçbirine ulaşamıyorum. iki adım ötemde belki de tanısam kaynaşsam bütün bir dünyam olucak insanlar var ve ben hiçbirine ulaşamıyorum. bir merhaba diyemiyorum. bir nasılsın diyemiyorum. kıramıyorum şu beni benden uzak herşey yapan kabuğu. kıramıyorum dış dünyaya ördüğüm o duvarları.. geçemiyorum bir adım öteye. canım acıyor be blogçuk.

arkadaşlık kurabilmeyi yeni baştan öğrenmem gerek.
unuttum çünkü.

3 yorum:

francis frankie dedi ki...

yazdıklarının birebir aynılarını hissetmekteyim..kendimi düzeltmeye çok uğraştım ama yapamadım :(

ante mortem dedi ki...

aynı konudan muzdaribim.
oysa ben ilkokul-ortaokul hayatım boyunca sınıfta hep en çok konuşan insan olmuşumdur.
anlamadım gitti bu olayı..

~melody~ dedi ki...

teşekkürler yorum yaptığınız için(=

belki de belli dönemlere ve belli kişilere, belli ortamlar dahilinde lanet bir geçiş/geçemeyiş döneminden ibarettir tüm bunlar.. ummaktan başka birşey yapabildğim yok aslında.

tümbirhayatıyalnızhissederekgeçirmekvar

bu kötü olur. kesinlikle kötü.