20091019

.

izninizle, gebermek istiyorum.

6 yorum:

khaos dedi ki...

ya izin vermezsek:)

~melody~ dedi ki...

iyi mi olur kötü mü bilemiyorum artık
iyi miyim kötü müyüm bilemiyorum
artık

yaşam ve ölüm arası bir yer bu zaten.. yaşıyorum diyemem. bu, yalan olur. ve ben yalan söylemeyi sevmem hiç. ölüyüm dediğim ansa öldüğüm an olur. bana yazık mı olur. işte onu bilemiyorum.
artık.

çelişiyorum be khaos.. yorgunum.

khaos dedi ki...

çelişmek.. her daim yaşadıkça bizimle olacak da melody,
sen sakın,
yorulmaçç

~melody~ dedi ki...

keşke, duyduğum en boktan kelime..

fakat bütün bir hayat böyle.. bizimle..

keşke be khaos.. çabalıyorum. çabalıyorum..

tu silencio dedi ki...

ne kadar çok keşkemiz varsa o kadar yenilmişiz kendimize, hayata, herkese.. ve evet ben de sevmiyorum keşkeleri ve hatta keşkelerden kurtulmak için bile keşkeli bir cümle kuruyorum, hepimiz gibi.

Mad dedi ki...

hayat buna izin vermez.