20091015

bok yemek

ne diye çabalarsın ki ne diye olmayan şeyleri olduracağını sanarsın ki!

tüm bu gizleri kimselere açamazken, en yakınım dediğim o lanet olasıca hepsinden saklarken tüm bunları ne diye bozarsın ki!!

ne oldu, başın göğe erdi dimi.

lanet olsun ezgi.

tek yaptığı birşeylerde kusur bulmak, birşeyler için hesap sormak, tüm bunları ne ara yaptığımı irdelemek ve bana tavır yapmak!!! tek bir kelimemin tüm bu hislerin tüm bunların... anlatmaya çalıştığım tüm bu lanet olasıcaların tek bir anlamı yok! anlamıyorsun dimi salak ezgi!

lanet olsun!

gömüldüm içimde biryerlere yine. ne ara başımı çıkarıp soluk alabilirim bilmiyorum. fakat canım yanıyor... sadece.. keşke beni anlasa... keşke-bunu-anlasa..

boşversenize.

5 yorum:

~melody~ dedi ki...

amma da lanet okuyormuşum ya.. yeni farkettim. delimiyim neyim ben lan!

ah canım yanıyor be melody.. nelere nerelere hapsolmuşum ben böyle.. nasıl dayanıcam.. nasıl yapıcam.. sadece.. sadece unutsam.. olmaz mı.. gitsem ve unutsam hepsini..

söz, bırakıcam lanetlerimi.. sadece.. sadece gitsem.. ve unutsam..

ah be melody.. canımıyaktınyineyaktın..

tu silencio dedi ki...

mesele gitmekle çözülse keşke melody..
giderken neleri götürdüğün önemli

yılmaz erdoğan mesela, ne diyor.

ben giderken en çok seni götürdüm..

öle olmasın, eğer bigün bi yerlere gidebilirsen.

~melody~ dedi ki...

sadece kafamın içindeki sesler sussun istiyorum. kalbim bir an atmasın. bir an boyu dahi olsa şu hayat dursun.. bir an boyu dahi olsa, birilerini birşeyleri düşünmekten vazgeçeyim..

biliyor musun tu silencio, geçenlerde minibüsteydim. ve yine efkarlı bir anıma acıyan bir yanıma denk geldi. kendime lanet ettim ve dedimki, şimdi gözlerini kapa. açtığında görüceksin ki, hayat devam ediyor.. bunu kazıyamıyorum içime.

halbuki ne de kolay olurdu..

gerçek bir hayatım olsa.. belki sahiden de kolay olurdu..

bir umudum var yalnız.. çekip gitmek hiç olmamış gibi.. bendekiler gitmez bendekiler geçmez. kabullendim oncasını. yaralarımı yaralayanlarımı. beni hikayemle yalnız bıraksalar da olur.. yeter ki daha fazla acıtmasınlar.

gitmeyi dilemem bu yüzden.. yoksa yılmaz erdoğan'a hak vermemek mümkün mü?

absalom dedi ki...

bazen gitmek iyidir...

~melody~ dedi ki...

bazen.. (=