20091030

değişiklik

hey blogçum.

bana dönmek istedi. düşündüm düşündüm. ve düşündüm. eskiden olsa direk atlardım bu kelimelere. fakat öyle olmadı. düşündüm. onsuz yada birilerinsiz başkaları, en kıytırık en uyduruk adamlar bile yaşayabiliyorsa.. ben de yaşayabilirim dedim. iyi de gidiyordum gayet.. ama bana dönmek istedi. not göndermiş.. bir de en eski oyuncağını.
"bu benim en eski oyuncağım... Hep sakladım, kaybetmiycem dedim kendi kendime. İnsan bazı şeylerin değerini kaybedince anlıyor değil mi? Sende kalsın bu oyuncağım, birçok şey kayboldu aramızda ama bu sende kalsın, bu değerli oyuncağa bile layık değilim. Ona benden daha iyi bak..."
Kendime bir neskafe yaptım. Hiç sevmem bilirsin. Bir ilkti bu. Tadı da kötüydü gerçi. Sanırım kahvesini fazla tutmuşum. Hayatta herşey değişiyor. Ne de güzel değişiyor hem de.
Cumartesi İstanbul'a gitmem lazım. Gitmemlazım.
Nefes almak için..

Hoşça.kal.

Hiç yorum yok: