20091017

tanımlanmaktan korkan en acı kelime: sensizlik


sensizliğe hiçbir harf eşlik etmiyor. bunu farkettim ben bugün. yalın kelimelerle tanımlanabilen bir acı bu. ben bunu bugün farkettim evet. üzülmelerine şaşıyorum. beni insandan saymıyorlar bir süre sonra. bir uzaylıymışım gibi, hepsinden farklı, nesli tükenmiş bir hayvanmışım gibi yahut hayatları boyunca kötü-kaka-öcü olarak tanımlayabilecekleri herşeymişim gibi bakmaları.. ve ürkmeleri aynı yoğunlukta aynı kelimeler ve aynı suçlulukla.

beni kelimelerimsiz bırakmayın demiştim. belki de hayatım boyunca yalvardığım tek konu oldu bu. yo, hayır, bir aşk hikayesi değil bu. bir siz/sız ekli intahar yalnızca.. beni bensiz bırakmayın demiştim. dinlemedi hiçbiri.

ama biliyor musun sevgili-lanet-olasıca-yerin-dibini-boylayasıca-şerefsiz, sensizliğe hiçbir harf zaten eşlik etmiyor. anlatmaya çabaladıkça yalınlaşıveriyor kelimelerim, eklerim en uzağa kaçışıveriyor senden daha çok ürküyorlar inan. ben bunu sanırım bugün farkettim. evet.

giderken götürdüğün bir şey var. belki bir ömür kalır sende. belki bir an sonra geri döner.. belki. ama ona iyi bak sevgililanetolasıcayerindibiniboylayasıcaşerefsiz. sana ait son parçam o.. bana ait son parça o.

el-ve-da.

2 yorum:

tu silencio dedi ki...

sensizliğin en iyi yanı ne biliyor musun sevigilim ?
beni bir daha terkedemeyecek olman.
o kapıyı bir daha öyle çarpmayacak olman, yüzümün, gözümün tam içine, hayır, hayır yüreğimin en orta yerine, bir aşağılıkmışım gibi bir daha bakmayacak olman. biliyor musun ? yüreğim bir daha böyle bir gidişi kaldıramayacak kadar yorgun artık...
ve biliyor musun ? yüzümü hala yıkamadım. çünkü elinin kokusu var daha.

ilham irem'i bilir misin sevgilim ? ya da sensizliğin acısını..doğru ya, nerden bileceksin. sen hiç tatmadın ki...

~melody~ dedi ki...

yorumların, gölgede bırakıyor yazdıklarımı, tu silencio =)