20091101

büyük puntolu küçük harfler ve bahşettiği rahatlama en aslında bir saçmalık olsa da


HAYATIM BOYUNCA HEP AFFETTİM. HEP AFFETMEK ZORUNDA BIRAKILDIM. BANA YAPTIKLARI ETTİKLERİ LANET OLASICA HERŞEYİ BİRİLERİ GİBİ VARSAYMADIM BEN YOK-SAY-DIM. HERBİRİ HERŞEYİ UNUTTU ŞİMDİ BİR DEĞERİ BİR DEĞERİM YOK BİLE. AMA BEN UNUTAMADIM. UNUTAMAM. YAŞAMAK İÇİN GEREKLİ OLAN TÜM BİR İNSANLAR BU BAHSETTİKLERİM.. ANNE? BABA? SEVGİLİ? DOST? HANGİ BİRİ SAHİDEN VAR SANIYORSUNUZ. EVET VARSAYDIĞIM TEK ŞEY ONLAR ACITTIĞI YANLARIM SADECE YOKSAYDIKLARIM. ŞİMDİ BEN MAHVETMİŞİM. ŞİMDİ HERŞEYİ BENİM MAHVETTİĞİM GİBİ BİR GERÇEK ÇIKIYOR ORTAYA. EN ÇOK KIÇIM GÜLÜYOR. HİÇBİRİ HİÇBİRİNE DEĞMEDİ. KENDİMİ YOK ETMEME.. HİÇBİRİ DEĞMEDİ.

PİŞMANIM. ÇOK PİŞMANIM.
DİBİME DEK PİŞMANIM.
AFFETTİĞİM VE YAPMADIĞIM HER BOK İÇİN AFFEDİLEMEYİŞİM İÇİN, İNSANLARI İNSAN SANDIĞIM HAYVANLIKLARINI GÖZ ARDI ETTİĞİM İÇİN SINIRSIZ VE LANET SEVGİMDEN, KENDİMDEN ÇOK DEĞER VERDİĞİM HERBİRİ İÇİN, BU SATIRLARI YAZMAK ZORUNDA BIRAKILDIĞIM SİNİRDEN DELİRDİĞİM VE TEK BİR GÖZYAŞI DÖKEMEDİĞİM İÇİN, HAYATIMDAN NEFRET ETTİĞİM İÇİN, BANA YAPTIKLARI HERŞEY İÇİN, ONLAR İÇİN VAZGEÇTİĞİM HERŞEY İÇİN.. EZGİ'Yİ ÖLDÜREN TÜM BU SİKİK İNSANLAR VE SİKİK SEVGİSİZLİKLERİ İÇİN, KENDİMİ ÖLDÜREMEDİĞİM İÇİN, ÇEKİP GİDEMEDİĞİM İÇİN, YAŞITLARIM GİBİ OLAMADIĞIM İÇİN, HER SEFERİNDE HER HER HER HER HER SEFERİNDE AFFETTİĞİM
AFFETTİĞİM
AFFETTİĞİM
AFFETTİĞİM
AFFETTİĞİM
İÇİN PİŞMANIM. ÇOOOOOOOOOK PİŞMANIM.......

Hiç yorum yok: