20091101

pırıldak



bunu düşündüm. içimdeki zehrin büyük bir kısmını akıttığıma göre, güzel şeylerden de bahsedebilirim artık.

mesela, kıçım donuyor şuan sevgili blogçuk. buna tek sevinen benimdir sanırım çünkü nefret ederim hayattaki bütün belirsizliklerden. herşey net olsun isterim ben. eskiden neydi öyle lan, bi üşür bi terlerdik şimdi tam oldu kıçımız donuyor sürekli bir uyuşma hali..

keşke kar yağsa.. ben sanırım sahiden mutlu olurdum o zaman.
özledim be blogçuk. çok özledim.

hep böyle iki katlı bir evim olsun istedim. turuncu ışıkları olsun. karlarla dolsun herbiryeri.. kıç-donması-hallerinden sevgi adlı ısıtıcı bir etmen sayesinde kurtulmak, ve sahiden mutlu olduğumu düşünmek istedim.

başarılı bir avukat, başarılı bir hakime, başarılı bir psikolog yahut başarılı bir deli olmayı becerebilirsem tüm bunlara sahip olabilirim sanırım.

içimde bir.. bir.. yaşama sevinci pırıltısının yansıması gibi birşey.. öyle bir coşku var ki.. bunun anlamını bilemez hiçbiri. kıçım donuyor ve aylardır bulamadığım mutluluğu kıçımın uyuşmuş hali sağlıyor. lelele!

biliyor musun blogçuk. sen benden bile daha delisin! seviyorum lan seni.

4 yorum:

Onur TAŞDEMİR dedi ki...

Okurken tebessüm hiç eksilmedi suratımdan.

Harbiden delisisin sen kızım :p

Allahım yaa hala gülüyorum :D

~melody~ dedi ki...

hep gül :D

deliyim evet. o yanımı da daha iyi öğrenirsin yakında :D

bir masal anlatsam dedi ki...

:)
güzeldi.çok güzeldi hemde.

~melody~ dedi ki...

teşekkür ederim =)

ne güzel bir nick öyle o: bir masal anlatsam..