20091228

değişim / susuş

bir zamanlar düşüncelerimi haykırmak, "bakın burada böyle düşünen küçük bir kız var" diye bağırmak benim için çok önemliydi. şimdi bu fırsatı bulmuşken, şimdi seneler sonra konuşabilecekken, susuyorum.

Siyasi kimliğim yada felsefik yanlarım, sevdiğim müzikler, hayat, genellemeler.. söyleyebileceğim milyonlarca kelime var. ama dedim ya. ben susuyorum.

neden böyleyim. neden böyle. (umrumda bile değil aslında)
sanırım ölüyorum. ama bunu onlara söyleyemem.

doktora gitmeliyim. ama gidemem. ben bu şehirden gitmek isterken... buralardan bu insanlardan.. her yakınlıktan ve uzaklıktan köşe bucak kaçmak isterken..

anlamlı birkaç söz söyle bana. haydi. kendime getir beni. yada dur.
kendimi getir bana....


yada dur dur. en iyisi.
boşver. gitsin. git. sin.

Hiç yorum yok: