20091217

sayaç ve hüznü

bazen şu sayaçta 1'den farklı bir rakam gördüğümde ben sahiden mutlu oluyorum. yalnız değilmişim diyorum. buralarda birileri var. biliyor ve görüyorlar. sanırım anlıyorlar da. belki susuyorlar kimi zamansa konuşuyorlar. en gerekli adımları en gerekli şekillerde atıyorlar. sanırım ben sahiden yalnız olmuyorum bazen. bunu şu sol alt taraflardaki bir sayaç gösteriyor yalnızca. sanırım ben sahiden muhtacım birşeylere. sanırım ben sahiden muhtacım birilerinin bana birşeyler söylemesine. bunu bile kabul ettim ya. tanrım! bugün bir arkadaşım farklı olduğumu söyledi. halbuki görebileceği en basit insandım. en sıradan. sanırım artık midemi bulandırıyor.

hayatımda ilk defa tırnaklarımı boyadım! sanırım ben de artık diğer kızlardanım.
şerefe blogçuğum. bu kadeh sana gelsin. bugünbirarkadaşımfarklıolduğumusöyledievetbunuyaptısöyledi
kusmak üzereyim.

4 yorum:

massacredmyself dedi ki...

farklı olmak... evet herkes diğerinden biraz farklıdır :)

bende söylüyorum Evet F A R K L I S I N :)

~melody~ dedi ki...

teşekkür ederim.. =)))
çok teşekkürler..

Angelica dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
~melody~ dedi ki...

kendimi böyle görmek inan midebulandırıcı olurdu. beni böyle görmeleri.. sanırım.. bilemiyorum..

sen meleğim, hiç durmadan ağlardın.. niye?

hiçbirzamandiğerkızlardanolamayacağım
tanrım çok hazin !

işte bu yüzden o adam bana aşık olmamalı.. işte tam da bu yüzden.