20091229

yesterworld


bugün, sıramla bütünleşmiş bir halde bir felsefe dersinde daha uyuklarken, bir şeylere ihtiyaç duyduğumu sezinledim. evet, evet. buralardan gitmek gerekliydi mesela. sıkıcı ve sen öznesi dolu koca bir dünya. değişmek gerekliydi.

şimdi kapkaranlık bir odadayım ve bu satırları yazıyorum. hayatımın bir rutinden ibaret oluşu beni boğuyor sanırım. ah bir de, bugün resmine dokundum diye bir şarkı söyleyiveriyorum. -halbukionuhiçözlemedim

karnım aç. evet değişmek gerekli. karnım çok aç gerçi ama. evet evet değişmek.. sanırım ben ona aşığım. hayır o değil ötekine. hayır öteki değil o işte. karnım çok aç. kapkaranlık bir oda ve bu satırlar.. sıramla bütünleşmiş bir halde bir felsefe dersi.... sen öznesi dolu koca bir dünya. bugün resmine dokundum. halbuki seni hiç özlemedim. ötekini.. hayır seni. hayır öteki. karnım aç benim evet. hı hı. evet.

3 yorum:

Angelica dedi ki...

Karnım aç ve bir de değişmek gerek. Sanırım ben ona aşığım, yok hayır o değil diğerine..

Bu ne benzerlik..?

~melody~ dedi ki...

ah o benzerlik..
meleğim üzülmesin.

karnımı doyurabilirim bir şeyleri değiştirmek de sanırım elimde.. peki ya ben.. ona.. yada ötekine.. hangisine?

Angelica dedi ki...

Sen kendi cevabını kendin verdin zaten meleğim..