20100204

... acımak?

acaba bir ruh hastası olduğumu söylesem ne yapardı. acaba bu blogu okusa.. benim bir deli olduğumu bilse. o mükemmel kızının aslında mükemmel acılara sahip olduğunu bilse. ah tanrım. bir gün ölebilirim. umarım ona bunları bilme acısını tattırmazsın. benim için üzülmesini istemem. hiç istemedim. sadece.. bir yanılgıyım. iyi biri olmak için çok çabaladım anne. çok çabaladım baba. bütün bunlara.. bütün her şeye rağmen küçük kızınız olarak kalmak için o kadar çok çabaladım ki. kafayı yememek için o kadar çok uğraştım ki. beni zorladığınız bütün o mükemmellik oyunları.. şirin kız oldum işte hep. normal biriydi istediğiniz. görüntüm mükemmeldi. uyumlu, çalışkan, iyi huylu. bir kız. lanet olsun içimdekileri göremediğiniz için o kadar minnettarım ki. bu deliliğe elimden geldiğince katlanıcam. söz. bir gün ölebilirim. tanrıdansa tek istediğim, bunu bilmeyin. mükemmeliniz kalıyım ben sizin. siz de başarılı hayatınızda, bir başarısızlık görmeyin. acıttığınız her bir an için, önünüzde kıvranıp ağlattığınız her an için yerlerde, vurulan tokatlar ve dokunuşlar için, sözler için ve gözyaşları,,... inanın bana. normal biri olmak için çok çabaladım.

olamadığım için.. affedin beni. anne. ve. baba.

3 yorum:

dream white dedi ki...

deli olmak güzel bir seydir, ne mutlu sana, hosgeldin kluba.

seyyarat dedi ki...

Ve onlar bunu hiç bilmeyecek...

~melody~ dedi ki...

hiç bilmeyecekler, evet. ne hazin (:



teşekkür ederim dream white :D hoşbuldum mu tam bilemiyorum ama. evet evet deli olmak iyidir. normal biri olsam katlanamazdım tüm bunlara(: