20100201

once upon a time

gülümse

bir bayat kadın olmayacağım bu kez. sana çirkinliklerden, haksızlıklardan ya da canımı yaktığını öne sürdüğüm birçoğundan bahsetmeyeceğim. diğerleri gibi olabilmemi istedin. halbuki beni böyle sevmeni tercih ederdim. bilirim, olamazdın sen benim bir şeyler olmamı beklerken. bir bayat kadın olmayacağım bu kez. güzeli seveceğim, parayı seveceğim, seksi seveceğim. olmamı istediğin her ne varsa..

gülümse

ruh hallerimden ya da ruhsuzluğumdan dem vurmayacağım. gözümden birkaç damla yaş düşmeyecek. onlar ağlarken nasıl gülebilirim diye de düşünmeyeceğim. kendime odaklanmayı seçeceğim. kendi düşüncelerime kulak verip kendimi göreceğim bir tek aynalarda. senin sıkıcı kadının olmayacağım artık. olmamı istediğin şey olacağım. bir orospu iyi giderdi şimdi. bağırıp çağırmam seni delice kıskanmam hoşuna giderdi. kırmızı tırnaklar takma saçlar boyalı yüzler.. bir popüler kültür kurbanı olsam iyi olurdu halbuki. herkes gibi olmam hoşuna giderdi.

gülümse

sana aşık değilim. aşık olamayacağım kadar basitsin sen gözümde. "herkes" için her şey olsan da, benim için hiçbir şeysin. bir abi gibi bir dost gibi sevgi duyabileceğim, fakat ötesini de kendimden beklemeyeceğim kadar.. aynısın sen. senin elini tutmak, senin gözlerine bakmak.. içimi titreten bir şeyler eksik bu hikayede. gülümse bebeğim. sana gerçekten de aşık değilim.

bütün gece agatha christie'cilik oynuyoruz evde. katilin kim olduğunu bir türlü çözümleyemedik. sahiden. hangimiz kötüyüz biz bu hikayede? herkes birbirinden şüpheleniyor çok güveniyor gözükse de. kapımda sandalyelerle uyuyorum. yanımda olmaya çabaladığın her an yanımdan koşarcasına uzaklaşıyorsun sanki zihnimde. seni içime alamıyorum. üzgünüm, sevişmemiz olanaksız. bir orospu iyi gider şimdi sana. anca ona.. ağzım da pis. sanırım çok etkilendim. ki ben mahallelerde sürterdim. küçük bir kızken bile çocuklarla oynar dururdum. evcilikten çok futbol kaleciliği. ah üzgünüm bebeğim, senin küçük fahişen olamadığım için. kırmızıya boyayamam tırnaklarımı ben. kırıtarak yürüyemem. sana aşk şiirleri düzemem. kendimi de sana düzdüremem. ah üzgünüm bebeğim. ağzım bozuktur benim. cici kızın olamam senin. hiçbir şeyin olamam ya. siktir git.

ama gülümse.

bu hayat buna değmeli. bu hayatta böyle bir anlam sezinlenmeli. şu lanet olasıca gitgellerinde hayatın, bir anlam kavranabilmeli. insan deliriyor çoğu kez. bir karanlıkta, bir tınıda, ya da en küçük yalnızlıkta. bana bak, iyice bak, yakışıklı erkeğim. üzgünüm gerçekten senin için.


ama. sana. aşık. değilim. olamam. da. ben. kimseye. ama. en. çok. da. sana.


o-la-la

2 yorum:

-lâl'im 'si dedi ki...

bencede o-la-la :)
hakiikatenn güzeeelll ellerine sağlık

~melody~ dedi ki...

çok teşekkür ederiim :D