20100205

sen hiç..

ağlamak..
iyiki yoksunuz

5 yorum:

*kelime jonglörü* dedi ki...

?

Anlatırsan dinlerim.

~melody~ dedi ki...

bu bile gülümsetti.

teşekkür ederim gerçekten,konuşmak isterim ben bir gün yine de..

bazen böyle şeyler oluyor işte. bazen dayanamıyor insan. gerçi hiçbir şeyin önemi yok. tüm bunların.. susabilir yollarımıza devam bile edebiliriz. acılar çoğu kez göz artlarında gizli. içe ata ata biriken çok şey var. bazen de böyle oluyor işte. normal hayatlarda, söylenemeyenler, bir somutlukta, bilinmezlikte, açıkça haykırılabiliyor. bununsa etkileri büyük.

bazen saçmalarım evet. çoğu kez belki de. ama dedim ya, önemi yok tüm bunların.

yine de konuşmak isterim. bu söylediğin, şu iki kelime dahi büyük bir şey çünkü. teşekkürler bunun için.

*kelime jonglörü* dedi ki...

Ne demek.Net insanı daha da melankolik yapar,her yer gölge doludur bir de bağımlısıysan fena.
Konuşabiliriz,birbirimizi çabuk tüketmez içimizi boşlaştırmazsak.
İyi ol.Kötü olunca bir işe yaramıyor çünkü.Olduğunla kalıyorsun.Bunu sen de bilirsin.Bana saçmalayabilir aslında doğru ve düzgün olan insanlar.Diğerleri kimseye saçmalayamaz zaten.

~melody~ dedi ki...

özellikle de içine kapanık bir net bağımlısıysan. evet çok fena o. içini böyle dökebildiğinde, birden her şeyin daha da ürkütücü görünebildiği bir yer aslında burası. ben iyiyim şimdi. gerçekten. dedim ya oluyor böyle arada. ama konuşalım biz. (:

*kelime jonglörü* dedi ki...

(: