20100228

-sen iyi misin?

odam, olmaması gerektiği kadar dağınık olmuştur her zaman. (odamın halleri eşittir ruh hallerim) perdelere dokunmam. hep kapalıdır. dolabıma fırlatır atarım giysileri. bazense masamı kullanırım bu iş için. defterler, kitaplar, kalemler hepsini tıkıştırırım bulduğum yere. ne kullandıysam masa üstüne yığarım. içimden gelmez toplamak. bazense çıkardığım giysiler yerde kalır. yatağımı topladığımı hatırlamam bile. bazen canım sıkılır, annemin bütün hakaretlerine ve bilmemkaç nokta ortopedik (her ne halt ise) yatağımın oluşuna rağmen yer yatağını düzerim yere, orada uyurum.

bütün bunları yaparken, tahmin edebileceğiniz ve kiminizin öha ne biçim kız lan bu diyebileceğiniz türden bir amaçsızlık hakim hayatıma.

zaten dağınık olan kafam daha çok dağılır böyle zamanlarda. zaten kararık olan ruhum daha çok kararır.
işte böyle zamanlardan çatkapı bir dost kurtarır kimi zaman. öğlenin 12sinde sizi önce odanızı görme şaşkınlığıyla atılan bir çığlıkla, sonra da haşin sarsışlarla uyandırarak rahatsız eder. lannn bi git dersiniz, öyle yüzsüz olur ki bu dostlar, gitmezler de. sonra bi korku gelir içinize. önce odanıza, sonra dostunuza bakar.. gömülürsünüz.

sonra bir operasyon, kıçınıza bir tekme yer ve odadan kovulursunuz. odanıza yeniden gelme hakkını elde ettiğinizdeyse, bam, her şey düzgün, her yer pırıl pırıl. yani iğrenç.

yine de mutlu olurmuş gibi yaparsınız. vaov be hatun, sen de insan mısın der, aslında bir nebze sevinir fakat ruh hallerinize olan doğrudan etki yüzünden gerektiği gibi davranamazsınız da.

la la la. gerektiği gibi yapamam ben zaten hiçbir şeyi. gerektiği gibi düşünemem. gerektiği gibi konuşamam. gerektiği gibi yürüyemem. gerektiği gibi ve kadar hiçbir şeyi beceremem.

lakin seviyorum seni dost! hayatıma sıçtın lan, aferin.

6 yorum:

~ LanetLi MeLek ~ dedi ki...

o dosttan bir tanede bana lazm..

~melody~ dedi ki...

hemen gönderebilirim ^^

beyazın istilası dedi ki...

ne kadarda sever insanlar diil mi senin doğrunu kendi doğrusuna benzetmeye... halbuki dağınıklıkt akendi içinde bir düzendir...

~melody~ dedi ki...

ben de böyle düşünüyorum.. dokunmasınlar bize. kendi içimizde kendi varoluşumuzla, olmaya çabalayışlarımızla kalalım biz sadece kendimize. dokunmasınlar.

bir yerde acıtıyor çünkü.

beyazın istilası dedi ki...

bir yerde seni yok sayıyor sanki...

~melody~ dedi ki...

keşke bilebilseler bunu..