20100309

bıdıhıdı

selam blogçuk! naber?
bugün öyle sevgi doluyum ki. hava soğuk (kıçım fena halde donuyor). meteliksizim. hıyar yiyorum ben de. canım sıkılıyor. konuşabilecek kimse yok. yapabilecek hiçbir şey yok. bilgisayarım da bozuk. ama yine de o kadar seviyorum ki her şeyi. herkesi.
çok saçma bir insan olduğumu farkediyorum böylesi zamanlarda. yok anneymiş, yok kurabiyeymiş, yok bilmemneymiş. insanlar bunun neyini okur diyorum sonra. silmeye yelteniyorum, pişmanlık duyup, hunharca katlettiğim onca yazım geliyor aklıma. yazık diyorum. boşver, içinden ne geliyorsa.
ama iç sesim diyor ki: sıkılmanızdan korkuyorum benden. beni sizin de bırakıp gitmenizden.
sonra sus diyorum ona. kapa çeneni! bugün öyle sevgi doluyum ki, hıyar yiyorum.
karla karışık yağıyor hüzün. neden yaz gelemiyor, işte onu hiç bilmiyorum.

4 yorum:

Angelica dedi ki...

bak ben de bugün sevgi doluyum nedense :)

~melody~ dedi ki...

hoş bi' duygu. (:

beyazın istilası dedi ki...

çilek reçeli ye, yaz gelsin
kitap oku, yaz gelsin
tv isle yaz gelsin
kurabiye ye yaz gelsin
ne yapsan yaz gelsin... ama artık gelsinnnn:((((

~melody~ dedi ki...

mmm. öyle canımı çektirdin ki! çilek hastasıyım ben. olsa bir tarla yerim.(öha)
yaz gelsin evet! mutlu olalım hep beraber.
denize gidelim.bira içelim.çilek yiyelim.dondurma sonra..

of ama yaz gelmeli de. kar yağıyor hala, utanmıyor da =(