20100318

dönence.

sevgilim, biz en çok kendimizi öldürüyoruz.

6 yorum:

beyazın istilası dedi ki...

"her beraberlik yaşlanırken, bir terkediş gençleşir...seni hiç terketmediler mi?..."

~melody~ dedi ki...

bu ağlattı beni. kelimelerin tesiri büyüktür. sanırım biz en çok bunu sorguluyoruz hayatlarımız boyu. kimilerimiz bir şeyler yapabiliyor. dönüp gidebiliyorlar arkalarına son bir defa bakmaksızın. benimse çıkmaz sokaklarım yok.

ben hep bundan kaybettim. ben terk edemediğimden. hep.

beyazın istilası dedi ki...

zakkum dinle tatlım, hipokondriyak:))
kıyamam ama ağlamamak içinde arkasından ahtapotla rdinle tam olsun://

~melody~ dedi ki...

oy oy.. =) dinlerim tabi. çok teşekkür ederim efendim. =))

beyazın istilası dedi ki...

mimledim seni şeker, beslenme zamanı:)))

Lord Mirror dedi ki...

Herkes öldürür sevdiğini..