20100303

herkes kadar insandım. vol.1

hiç yapmadığım bir şeyi yapmıştım. topuklu, siyah ve deri ayakkabıları giydim.
hiç yapmadığım bir şeyi yapmıştım. son ses, elektro müzikler açtım. hiç sevmezdim halbuki.
hiç yapmadığım bir şeyi yapmıştım. dans etmeye başladım.
hiç yapmadığım bir şeyi yapmıştım. saçımdaki tokayı çıkardım bir anda. dağıttım saçlarımı.
hiç yapmadığım bir şeyi yapmıştım. soyunmaya başladım.
hiç yapmadığım bir şeyi yapmıştım. kimseyi düşünmemiştim. ne olacağını düşünmemiştim. unutabilmiştim. kesik bilekleri, insan ziyanlarını, yalnızlığımı. unutabilmiştim.

ben bu sabah hiç yapmadığım bir şeyi yapmıştım. önce topuklu, siyah ve deri ayakkabıları giydim. son ses, elektro müzikler açtım. hiç sevmezdim halbuki. dans etmeye başladım. saçımdaki tokayı çıkardım bir anda. dağıttım saçlarımı. soyunmaya başladım. kimseyi düşünmemiştim. ne olacağını düşünmemiştim. unutabilmiştim. kesik bilekleri, insan ziyanlarını, yalnızlığımı. unutabilmiştim.

ayıktım. sadece. herkes kadar insandım. 

2 yorum:

aa dedi ki...

bi daha yapma ama.

imza: alt komşu

~melody~ dedi ki...

ahaha. üzgünüm. =p