20100403

eat shit.

aldatılmak. aldatılmak. aldatılmak.

4 yorum:

Lord Mirror dedi ki...

Aldatılmaktan bende nefret ederim...

~melody~ dedi ki...

ben sanırım bunu sevdim bile. aldatıldım demenin ayrı bir tadı var. aldatıldım. aldatıldım lan! bildiğin aldattılar beni. yalanlar söylediler bana. uyuttular. üzdüler sonra. bir diğer varmış elbet. bir diğer vardır elbet her zaman. ama evlat acısı gibi koyan bi şey de var. "bunca zaman" diyor insan. bunca zaman nereye gitti şimdi? aşkım diyoruz hani. birini aşk olarak adlandırıyoruz. bütün bir hayatı paylaşıyoruz onunla. o nereye gitti hani? sonra bi de yeminler var. hiç gitmeyeceğim adlı yeminler. hiç gitmese ne değişirdi? ben daha çok üzülürdüm. zaten bok herifin tekiydi. bunu diyebilmek güzel ama içte kalan bir yan var. aldatıldım lan. bildiğin aldatıldım. çoğu şeye hakim sanırdım kendimi halbuki hiçbirşeyden yokmuş haberim. bence bu noktada işin içine birçok şey girebilir. birbirimizden uzaklaştığımız ve artık o sınırdan kendimizden başkasını geçiremediğimiz zamanlarımız. beni aldattığı çok iyi oldu. onu terk ettiğim çok iyi oldu. bok herifin tekiydi zaten. oh yeah beybi. mutluyum şimdi.

mutluyum.
mutlu.yum.
mut.lu.yum.

bence hiçkimse hiçbirşeye değmiyor. aslında artık kimseyi sevmesem de olur. evet bu çok iyi olur. :D

Lord Mirror dedi ki...

Söylediklerine katılıyorum ama iyi birini bulursak belki acısını çıkarabiliriz yani aşk olmadan da yaşamak çok zor insan istiyor yinede tutamıyor kendini robot gibi olamıyoruz.. beni bırakan kişi de bokun tekiydi o kadar söz verdi.. hiç boş yere..

Mutlumuyum ? pek değil..

~melody~ dedi ki...

insanın kendini kandırması da çok hoş bi duyguymuş sevgili Güneş. sanırım adın bu. bilemiyorum uydurmuş da olabilirim :) hayatımın son dört yılında gerçek manada hiç mutlu olmadım ve ben böyle yaşanamayacağını bildiğim için sırf, öyleymişim gibi yapmayı deniyorum. arada bir en azından. bu yüzden üç yıl beraber olduğum kişinin benden on gün sonra bir başkasının kollarına atılışını umursamıyorum.
bence önümüze bakmalıyız ve evet, kendimizi kandırmalıyız!

gülümsemeni dilerim. her şeye inat yapabilmeni, bunu. :)