20100423

the show must go on.

blog! blog! her şey o mesajla başladı. tam olarak şunu diyordu, çok kısıtlı ve aykırı bir vakitte hem de: "konuşmamız lazım". gittik ve konuştuk. konuştum. konuştuk. sekiz ayın acısıydı tüm bunlar ve bana sarıldı. sımsıkı sarıldı bana. o an her şeyin artık çok güzel olabileceğini hissettim. kokusunu yeniden içime çekebildiğimde ve yanımda olması gerekenlerin yanımda olduklarını artık bilebildiğimde. seni çok seviyorum blog. oley blog. lütfen bana şans dile.

-yenibirhayatınbaşlangıcıolabilirtümbunlar

12 yorum:

SakarTanrıça.~ dedi ki...

Ay Melody'm ay umarımmm ^^

Yeni bir hayat <3

~melody~ dedi ki...

teşekkürler sevgili tanrıçam! ben de umuyorum. (:

Lord Mirror dedi ki...

Ov.. buna sevindim umarım herşey güzel olur melodim <3

~melody~ dedi ki...

sağol lorduuum (: senin için de öyle olur umarım !

Angelica dedi ki...

işte bu bitanemm! =D

~melody~ dedi ki...

dıptıs. :p

Lord Mirror dedi ki...

Umarım beybim ! :)

Portobello Cadısı dedi ki...

Çok sevindim inan =))
Umarım her şey çok çok güzel olur hayatında. (:

~melody~ dedi ki...

olala! çok fazla mutlu oldum ben bu yoruma da ama. (: teşekkürler ederim ki. küçücük bir umut işte. bir anlık sevimli bir his. ama ondan çok daha güçlü bişey hiç tanışılmayan insanların iyi dilekleri..

ne diyim vallahi. iyki varsınız efem.

Portobello Cadısı dedi ki...

O zaman ben daha bir mutlu oldum =))

beyazın istilası dedi ki...

Yuppi:PPP

~melody~ dedi ki...

yuuuuppi ! (: