20100516

can sıkıntısı.

-çok açım. evde yiyebileceğim hiçbir şey yok. yine de gidip gelip buzdolabıyla sevişiyorum. gidip bir şeyler alabilecek param da yok. (çok hüzünlüyüm ben şimdi)
-bütün bir gece gözümü kırpmadım. yani şimdi saymanın çok üşendirdiği saatler boyunca ayaktayım. ama hala gözümü kırpma isteği bünyemde mevcut değil. (gitgide insanlıktan çıkmak)
-anathema dinliyor ve ağlıyorum. (mazoşizm)
-"seni ne kadar çok seviyorsam, yazdıklarından o derece nefret ediyorum." diyen bir erkekle beraberdim ben. (evet beni terk etti blogçum, hepsi senin yüzünden)
-her zamanki gibi sadece sol elimin başparmağında oje mevcut. her zamanki gibi kazınmış, derin düşünceler ve delirten hislerle. (yorum yapmam buna)
-o değil de, hala kilo vermem gerekiyor benim. bense obez olma yolunda emin adımlarla ilerlemeye devam ediyorum. ayrılık sonrası depresif haller diye kendimi rahatlatmaya çalışsam da, yakın bir tarihte cıbıldak kıyafetlerle bu gidişle insan içine çıkabilmem pek olası değil. (ağlanır)
-r. , seni hiç tanımasam da, adını bile ağzından zar zor alsam da, çok seviyorum lan. neden bilmiyorum ama bu böyle. (ve ne kadar diretsen de, o kabuğunu kıracağım bir gün)
-saatlerdir üç kişiden mesaj bekliyorum. üçü de hayatımı büyük ölçüde değiştirebilecek etkiye sahip. ama endişe diye bir kavram bedenimden yıllar önce çekti gitti. artık daha basit düşünüyorum. (ezgö bunları yazarken "1 mesaj alındı")
-sana güzel şeyler yazmak istiyorum. ve yazıyorum da. düşüncelerimi yazıyorum, yaşadığım birkaç şeyi. ama bir anda hepsini siliyorum. bunun için beni affetmek zorundasın sevgili blogçum. (sana böyle hitap ettikçe midem bulanıyor)
-24'ünde İstanbul'a gidiyorum. (yuppi)
-karnım hala aç benim.
-ve hala kilo vermem gerekiyor.
-ve hala anathema dinleyerek ağlamak istiyorum. ya da onlar bok yesin istiyorum.
-ve r. , seni hala seviyorum.

Hiç yorum yok: