20100508

-öncesi.

şimdi diyeceksin ki, sabahın köründe bu hatun yine dırdırdır. yine de oldukça yüzsüz bir kişiliğimdir sevdiklerime karşı blogçum (insanın bloguna yavşaması). seni rüyamda falan görmedim, söylemek istediklerimi de öyle. sadece, uyku sonrası, yorucu ve çokça sarhoş bir gün öncesi sana gelip bir şeyler yazabilmeyi diledim. ve sanırım olan bu. çoğunlukla olan bu. az evvel, aylar sonra ilk defa kahvaltı ettim. yumurta istediğim gibi değildi gerçi. sapsarı olmalıydı, azıcık bile turuncu olmaksızın. sonra çayın da pek tadı yoktu öyle. ekmekse bayattı. biliyor musun, hayatımda keşke diyebileceğim çok şey var, çok şey oldu ve çok şey de olacak. ama o kahvaltı için bu sözcüğü asla sarf etmemem gerektiğini bilebilecek kadar olgunlaştım ben. en azından bir tabloyduk çünkü. gülümsesek, bu hikaye için "normal" sıfatı bile kullanılabilirdi. herbirimiz normal insanlara ve hayatlara dönüşebilirdik ve o bayat ekmek, alakok yumurta ve tadı olmayan çay bu derece anlamlı olamazdı. olmazdı. işte bu yüzden hayatı seviyorum. hayatın zorluklarını. ama aynı anda hayatın zorluklarından bağımsız olarak, bu hayatı neden sevemeyeceğimi de biliyorum. ben hep kendimle çelişiyorum. ama bu içimde hissettiğim başı-sonu belirsiz güçle, birkaç kelimeyle ve üç beş satırlık kitaplarımla, bağlaçlarımla ve güneşin tenime sıcacık değişiyle, anayol ortasındaki terk edilmiş coca cola şişesiyle, bir erik çekirdeğiyle ve dağınık dalgalı saçlarla, boyasız tırnaklar ve makyajı akmış bir yüzle, geç kalınmışlarla ve kalınacak olanlarla, inan bana mutluyum ben.

günaydın, sevgili blog sakinleri. size rutinlerden ve hatta kendinizden bile uzak bir gün diliyorum. gülümseyebilmenizi diliyorum. yolları diliyorum. yaşamları diliyorum.

4 yorum:

Brida.~ dedi ki...

Ben de teşekkür ediyorum. ^^

~melody~ dedi ki...

öpüldünüz bayan (:

beyazın istilası dedi ki...

seni mısmıs seni, öperim seni, yumurtan olmamıştı demek:)))

~melody~ dedi ki...

ahahah ama ama. çok önemlidir yumurtanın kaskatı oluşu benim için =D siz de öpüldünüz efem (: