20100627

-365 gün önce.

yaşamım değişsin diye yalvarabilirim birilerine. sesimi daha fazla kısabilirler mi? halbuki söyleyecek öyle çok şeyim var ki. peki kelimelerim, onlar nereye gittiler? hangi varlığın yokluğu tüketti olabildiğimiz her şeyi? yaşamım değişsin diye yalvarabilirim birilerine. 
herkes bir şeylerden söz ediyor, yazamamaktan, gündelik hayattan, onun bunun kendilerine yaptıklarından. kendime en çok şunu soruyorum, sahi, ben neyi yaşıyorum? anlatabileceğim ne kaldı ki. halbuki söyleyecek öyle çok şeyim vardı ki. şimdiyse küçücük bir değişim için yalvarabilirim birilerine. peki ya gururum nerede, işte onu hiç bilemiyorum.
şimdi müthiş hissediyorum. şimdi başım dönüyor hissedebildiklerim yüzünden. kararlı olmak bunun adı.
çekip gideceğim buralardan. siktirip gideceğim. 

6 yorum:

StummScream dedi ki...

Giderken bana da haber ver bende gelmek istiyorum =)

Jude dedi ki...

ehey bavulunu hazırlamaya şimdiden başlamalısın o halde,
seni almadan gitmiyorum ! (=

StummScream dedi ki...

Ne bu acele temmuzun 10'unu bekleseydin =))

Jude dedi ki...

aslına bakarsan henüz 365 günümüz var =) en keyifli kısmı ise, gitmeye hazırlanmak. düşünce ve hislerle.

StummScream dedi ki...

Uzaklaşıcağını bilmenin huzuru

Jude dedi ki...

evet evet, ta kendisi..