20100603

du hast.

bu sabah okula yürüyordum, önümde de bir hatun kişi vardı. öyle bir kıvırtıyordu ki, hiçbir zaman bir kadın olamayacakmış gibi hissettim kendimi. hiçbir zaman böyle yürüyemezdim ben çünkü. odunun biriydim işte. küfür eden, saçmalayan, garip, felsefik bişey. 

nedense çok hüzünlendim bu sabah ben. öyle etrafıma bakındım sonra. her şey çok başka, bambaşka şeyleri çağrıştırıyordu. sorun o kadın değildi. o kadının oradan oraya gidip gelen kıçı bile değildi sorun. sorun bendim. bunu hep biliyordum zaten.

bir gün düzeleceğim. bu biraz da çirkin betty kıvamında bir hikaye olacak. yani müthiş bi değişime uğrayacağım ve sonra insanların karşısına çıkacağım. tabii bu arada o hatunu bulmam ve bana da öyle yürümeyi öğretmesi için ikna etmem gerekicek. ama olsun.

olala blogçum. değişim, beni en çok bu heyecanlandırıyor.
zaman diyorum. zaman. ve bırak, aksın gitsin.

3 yorum:

Angelica dedi ki...

çirkin betty miş hıh.

Jude dedi ki...

"kıvamında"sı da var onun efenim. yani değişim açısından demiştim ki ben.

hem hem çirkinim, yalan mı. :p

Angelica dedi ki...

yalan. koca bir yalan!