20100603

öylesine.

abi naber ya? özledim saçmalamayı. bu aralar çok amaçsız bi yaşamım var. yani sınavlara girip çıkıyorum, dexter falan izliyorum. öyle, sıkıcı. bazen gelip buraya bir şeyler yazıyorum ama çoğunlukla siliniyor herbiri. yani biri bir gün şu taslakları temizlemeli. çok uzun iş. bu arada turkcell sms paketimi yenilediği için artık nereme sokucağımı bilemediğim on bin adet sms'im var. az sövmedim. yine de sorun değil. aslına bakarsan artık hiçbir şey sorun değil sevgili blog. yani öyle bir yerdeyim ki (ahmet kaya geldi lan aklıma, neyse) kaybedebileceğim hiçbir şey kalmadı elimde. daha dün gece, kararlı adımlarla, anneme doğru yürümeye başladım. "ben yardım almak istiyorum" demek üzere ağzımı açmışken, öyle saçma sapan olaylar oldu ki. hay ben böyle işin diyerek bundan da vazgeçtim ve amaçsız hayatımı sürdürmeye karar verdim. yalnızlığın da ayrı bir tadı varmış lan blog. bi seni seviyorum ben zaten. bi sen varsın çünkü. (duygusal anlar) şimdi gidip yarınki (hiçbir bok bilmediğim) almanca sınavına çalışmak yerine, vicdanımda azıcık bir sızlanma olmaksızın dexter izlemeye devam edeceğim. bu herif aynı ben lan. (gerçi o bi seri katil) yine de hissiziz biz. bazı şeyleri hissedememek aslında beni daha güçlü kılıyor. sevinmeliyim bu yüzden. neyse blogçum, dönüşüm muhteşem olur herhalde. şimdilik yoksay beni. öperim.

3 yorum:

Angelica dedi ki...

onbin sms olayına üzüldüm bak :(

Jude dedi ki...

ben de meleğim ya. kendime bi sevgili edinmem gerekiyör gibi. chat falan yapiyim ben, bitmez bunlar.

Angelica dedi ki...

ahahaha. güldürdün beni bebeğim.