20100731

böl/ez/parçala/yak/kanasın/acıyor.

İyi ki doğdun Ezgi.

11 yorum:

-lâl'im 'si dedi ki...

iyiki iyiki doğmuşsun canıMM..
bir gün senden "Allahııııııım ne kadarrr da mutluyummm beeeennn" diye bir post okumayı düşlüyorum :))
evet pek tanımıyorum,nerde ne yaparsın onuda bilmiyorum ama o narin benliğin hiç kimese tarafında üzülmesin istiyorum.

ve sağlık para aşk diliyorum ;)
bide mutluluk bide huzur bide sakinlik bide ferahlık bide tebessümler diliyorumm :):)

öperim çok çok
sevgilerr

Lord Mirror dedi ki...

Doğum günün mü ? eğer öyleyse nice yıllara dostum :)

Jude dedi ki...

lalimsi, bazen şöyle düşünüyorum, bu kadar iyi biri olduğuna/olabildiğine göre canının yanışı elbet ki buna paraleldir. ki insanlar her daim kötülerdir. işte ben de bundan nefret ediyorum en çok. bu kadar güzel şeyler dileyebilen birinin, böyle iyi niyetli birinin canının yanabiliyor oluşuna. halbuki hep gülsen ya. ne de yakışır olduğun/olabildiğin her şeye bu.
bir gün belki çok mutlu olurum. kendimden bağımsız bir şekilde var olabildiğimde, yani ikinci bir bedene girebildiğinde ikinci bir ruh, benim adımdan benim yaşımdan benim yaşamımdan, benim sahiden olamadığım şeylerden uzakta, gerçekten çok mutlu olurum. bir gün ya da belki çok mutlu. olurum. kimbilir? ama bu güzel iyikiler çıkmayacak aklımdan. beni tanımıyorsun. seni tanımıyorum. bunun bir önemi yok. birbirimizi duymak, duyabilmektir aslolan. ve ben ruhunun güzelliğini görebiliyorum.
kimbilir.. sen hep gülümse ve bunu hiç yitirme. teşekkür ederim canımbenim. ben seni pek bi seviyorum. sahiden.

lordum, sana da çok teşekkür ederim. evet temmuzun son gününde doğuvermişim ben öyle. nice. yıllara. nice. nice. nice. yaşamlara. nice.









zor be.

Adsız dedi ki...

geç kaldım ama 31 temmuz günü telepatik olarak kutlamaya çalıştım :)

nice senelere.. gülerek..


t.s.

Jude dedi ki...

gülerek!
teşekkür ederim tu silencio.
hissettim hem ben.

Olric dedi ki...

ezgi.

Jude dedi ki...

sen acıyı biriktirmeyi seversin olric. sen biriktirmeyi seversin. hadi devam et şimdi. kuru yaprakları.. deniz taşlarını.. gözyaşını.. sorulamamış soruları..
senden kalan sesleri.. yaşanamamış paylaşılmışlıkları.. birlikte harcamak üzere kalbinde biriktirilmiş zamanları ve hüznü..
ve özlemi biriktirmeye...

kurtarbeniolric.
sesimi duysunlar bile istemiyorum.

Eva dedi ki...

selam
adresim değişti
müstesna işler artık şurada:
http://mustesnaisler.blogspot.com/
tenk yu

ACE dedi ki...

ben bu ezgi'yi bi arkadaş sanmıştım oysa. üçüncü tekil kişi sesiyle jude imiş meğer. iklim çarptı belki de.

Jude dedi ki...

3.tekil olarak söz edebiliyoruz artık kendimizden. sadece iklimler olsa iyi. coğrafyaları çarpıyor bu insanların
ben değil ezgi doğuyor sonra
bir gece vakti
öyle sessiz, usul
kimliksiz, hissiz, bir şekilde var ederek var olamayanlarını
yaşlanıyoruz

ha, bir de, memnun oldum piktobet :)

Jude dedi ki...

haber verdiğin için teşekkürler eva. takipteyiz. :)