20100820

sancı.

bu hayatta bundan daha iyisi olduğunu iddia eden varsa, duymak istiyorum.
insanlar ve ifadesizlikleri. tepkisiz, bomboş yüzler. ne mutluluğa ne hüzne çalan gözler. sadece yürüyen, sadece konuşan, sadece yaşayan "ölü" et bedenler. ki bir geceye ait birkaç şişe şarap eşliğinde, kadehlerin kaldırılma farkları bile içimi acıtır çokça. olmayan şereflere kaldırılan kadehler. olmayan ruhların hissetme adına uğraşıları. halbuki ne de komiktir, insanların, anlamını bile bilmeyerek kırmızı bir kadehi tokuşturmaları "şerefe" haykırışları eşliğinde... halbuki ne de komiktir, yüzlerindeki ifadesizlik... ruhlarının ölü oluşları bedenlerinin inadına yaşıyor oluşuna rağmen... halbuki ne de acınasıdır, bizlerin yüzlerine bakarkenki o acır halleri. bu hayatta bundan iyisi yoktur sevgili hegesias. hem boşalmış bağırsaklara kaldırılan kadehlerin ruha bahşettiği huzuru bir et beden ne bilir? 

"şerefe".

3 yorum:

StummScream dedi ki...

Neye göre?

piktobet dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Jude dedi ki...

stummscream, neye göre kısmını anlayamadım tam olarak. affet. :)

piktobet, hegesias iyi bir yazar. nedense içime dokundu burada bir şeyler. napıcaz şu insanlarla, evet ben de bilemiyorum. yaşıyoruz işte bir şekilde ve zamansa geçmekle meşgul. sanki geçmişe gittikçe daha çok yaşlanıyorum, zaman geçtikçe değil. belki de bir şeyleri arkada bırakmanın, belki de o bomboş suratlara takılı kalmanın vakti değildir artık... bundan daha iyisini yapabilmeyi dilerdim. mesela bütün bir dünyayı sarsmak adına gücüm olsa. mesela her bir kapıyı çalabilsem. koşabilsem durmadan. gülebilsem. anlatabilsem insanlara.
neyi dersen cevap bile veremem.