20101203

6 kala.

yazmak göt istiyordu. o göt de bende yoktu.

5 yorum:

Pink Freud dedi ki...

Hayır var.

crazywomenrosemary dedi ki...

HEY JUDE NASILSIN?...;)

Jude dedi ki...

jude, nasıl mı, sanırım "gibi görünüyor". sizler nasılsınız efendim?

pink freud, baktıkça körleşiyor gibiyiz. hani hatırladıkça unutmak gibi bu. seçimlerdeki kaybedişler gibi. benim götüm ve herhangi bir göte sahip olmayışım mesela. anlamı karıştırdıkça insanlar beni edebi sanıyorlar, olsa olsa. yazmak beni bırakıyor sanki.

terk edilmekse her şekilde ağır gelir insana. yine de teşekkür ederim.

Karanfil dedi ki...

durmadan yalnızız :((((

Jude dedi ki...

o kadar da kötü olmasa gerek. en çok kendimize kalarak yaşamak! bu yozlaşmışlığın içindeki en büyük kurtuluş gibi. durmadan yalnız olmayan nicesinden soyutlanmak.

edip cansever. edip cansever. edip cansever. ruhumu tüketiyor bu adam benim.