20101209

anlatmak istediğim bir şey var. ama anlatmaya değer görmüyorum.

zaten hep bu yüzden kaybederiz. zaten neden hep kaybetmiş oluyoruz ki. saçma. bizler iyi insanlarız. bizler. eksiltili cümleler. zihnim şık arar oldu karşılaştığım her soruda. binlerce ana fikiri var bu paragrafların. binlerce cevapları, binlerce soruların. sonunda bir tercih kılavuzu da vermiyorlar eline. hep kaybetmiş oluyorsak eğer. neden çabalarız sanki. biri çıkardı şimdi ve yaşamak içindi derdi. di'yi eklemeyi unutursa anlatım bozukluğu yapmış olur. bozuk bir anlatımsa, ölmekle eşdeğer gibi gelmiştir bana hep. anlatmak istediğim bir şey var. ama anlatmaya değer görmüyorum.

2 yorum:

Peyton Sawyer dedi ki...

Bu yazının altına fazla neşeli olacak ama mimledim seni:)
http://peytonsawyerruhlukiz.blogspot.com/2010/12/ilk-kez-mimlendim.html

Jude dedi ki...

bu yazı da neşeli bir yazı =D nasıl bakarsak öyle görürüz dimi ama. mimlenmişim, yea. ne demek olduğunu pek bilmesem de. sağolun varolun efendim (=