20110102



?
bennasılbirinsanadönüştüm

2 yorum:

şarap kızılı dedi ki...

"bennasılbirinsanadönüştüm"
seni bilmiyorum ama ben tam da dediğin gibi "olmayacagıma yeminler ettiğim herşey"e dönüştüm.
kısaca
kötü biri.
kötü olmaya odaklanmış iyi halden emekli kötü biri.
zorla kötü olmaya itilmiş kötü biri.

Jude dedi ki...

gereklilikler, zorunluluklar.
seni üçgensel bir bölgeye alıyorlar önce. en kıyın köşenden tutuyorlar. bir bir deliyor ve delirtiyorlar olmamak adına yeminlerine. sen kendin olamadıkça, kendinsiz kaldıkça çok başka hayatların gözünden görmeye başlıyor oluyorsun kendini. bir noktadan sonra üçgensel bölge bir noktaya indirgeniyor. ve her şey bitmiş oluyor. artık kötü olan sen oluyorsun. artık her şeyin sebebi sen. yaşanmış bütün kötülüklerin, yüzyıllar öncesine ait art niyetlerin bile tek suçlusu sen. kendinsizleştikçe kötü olmaya itiliyorsun ve bunda herhangi bir suçun yok. onları düşünmekten alıkoyandır en aslında, onlar.

onlar ve onlar.
zorundalıklar.
alışkanlıklar.

kötü insanlarız biz.
hissedebildiğimiz için.