20110101

zihnimin üçe bölünmüş şekliyle, kaldırabileceğim her şeyden kendimi soyutlayarak içime kapandığım bir akşamüstü. kendine inkarların, kendine isyanların, kendine küsmelerin kalan her şeyden daha bedenselleştiği bir akşamüstü. ne yapsak bilemedik. yazalım dedik.

beynimin yerinde döndüğünü hissediyordum. bütün düşüncelerin birbirine girdiğini, birbirini ezip geçtiğini ve tutunabilsin diye bir diğerini hunharca katledebildiğini. içimde olan biten her şey, canımı yakmaktan ve beni acımasız bir boşluğa sürüklemekten ötesini yapmıyordu.

kendime sordum: şimdi ne olacak? diye. kendime cevapladım: şimdi hiçbir şey olmayacak. diye.

ve çok iyi hatırlıyordum onun hatırlamamı istemediği şeyleri.

2 yorum:

şarap kızılı dedi ki...

bir beğen butonu olsaydı da tıklasaydım diyorum ah keşke olsaydı diyorum..

Karanfil dedi ki...

beyninde cirit atan düşünceler..
güzel yazı ve kötü bir gün.