20110530

arasırabazıbazı

ilginç şeylerin yaşanabilirliği hakkında birkaç şey biliyorum. kafama takmayacağım şeylerin yanında, beynimde dolanıp duran düşüncelerin hiçbir önemi yok. güç tutkusu insanı delirtebilir, en iyi gördüğüm şeylerden biri bu da. ne alaka diyeceksiniz. ne alaka deyişinize cevap veremeyeceğim. insanlarla ilgi kurulabilecek hiçbir şeyin bir nedeni olmamalı artık sanki. kelimeler var bir tek ve pek çok şeyi anlatabiliyorlar. eksik kalışınızı fazla önemsemeyin isterdim. acıya dahil pek çok şey var bu dünyada. sanki gözleri dolduran, sanki içten bir şeylere sivri uçlarla dokunan, sanki hep bir can yakıcılığı bulunan her şey küçümsenebilirmiş gibi. fazla düşünmediğinde fazla düşüncesiz bir adam olabiliyorsun. nebileyim, insanları rahatlıkla tersleyebilir ya da küçümseyebilir ya da siklemeyebilirsin. kimse sana hedehöde demeye yanaşmıyor, aksine, seni üst bir düzeyde görüp sana yavşayabiliyor. düzeysiz yaratıklarız biz insanlar. milliyetimiz ya da dinimiz olabileceğini sanmıyorum. şimdi bana çok kişi çemkirir. fark etmez. kendi adıma konuşmak güzel. bugün yerde bir dostoyevski kitabı buldum ve bugün tanrıya inanabildim aslında. bugün bir paket camel black içtim ve sigara üzerine bütün konuşmalardan nefret ettim. bugün cenk taner dinledim ve rahatsız hissettim. bugün uykuya direndim ve bugün dünden farklı hiçbir şey yaşamadım. bugün minibüsteydim ve yanımda oturan dedenin hırkası dokundu her sarsıntıda koluma, çok hoş hissettim. bugün birileri için çok sıradanken birileri için çok farklıydım. bugün birileri için fark etmezken birileri için çok şey ifade edebildim. bugün birileri beni sevebilirken birileri benden nefret edebildi. yaşamın ilginçliğini siz de görebiliyor musunuz? aynı sıraya dizilmiş ve yanlara bakamaksızın önümüzle ilgiliyiz. aynı bokları yerken aynı mutlulukları tadıyor ama her seferinde bambaşka tepkiler veriyoruz.

insan olmaktan hoşnut olmayanınızla tanışmak isterim gençler. bunu sahiden de isterim.

3 yorum:

Karanfil dedi ki...

bazen düşüncesiz biri olabilmek bile gerekiyor. farklılık katıyor hayata. minibüse bindiğime pişman eden arabesk şarkılar geldi aklıma minibüs deyince.
insan olmaktan hoşlanmamak bile bir kriter olabiliyor.
mim gönderdim sana, cevabını merak ediyorum.

AzraiL dedi ki...

Güzel bir yazı teşekkürler

cüzzamlı melek dedi ki...

"..insan olmaktan hoşnut olmayanınızla tanışmak isterim.."

biz tanılıyoruz zaten...:))