20110527

bugün bir sigara yaktım ve namaz kılan bir adamı izlemeye başladım. inanabildiği için ona duyduğum hayranlıktan söz ederken, yanımdaki kişilerin şaşkın bakışlarıyla karşılaştım ve bir açıklama yapmadan yürüdüm gittim sadece

bugün bir çay bahçesine oturdum ve kekik adlı bir içeceğe garson kişinin ısrarlı tavsiyesi sebebiyle 50 kr bayıldım ve sırf garson kişi kırılmasın diye hepsini bitirmek durumunda kaldım

bugün nokta kullanmaktan hoşlanmıyorum, cümlelerim hiç bitmeyecek sonsuzluklar gibi (bu edebiyat olmadı buraya)

bugün zamanı yavaşlatan bir gün sanki

bir de, bugün iyi şeyler yapan oldu mu, onu merak ediyorum, mesela güzel bacaklı bir kadını tanımak gibi


yoksa hepimiz mi kötü insanlarız

5 yorum:

yapragingozyaslari dedi ki...

bugün ben de o kötü insanlardanım..

funda dedi ki...

ben sanırım iyi hissettim, olmak istediklerimin yanında, iyi şeyler yapmak kısmına girer mi bu
nokta koymamak benim de hoşuma gitti bi an

Elif Gizem dedi ki...

Bugün zamanı yavaşlatan bir gün sanki... ne güzel bir tanımlama...

Jude dedi ki...

kötü bir insan olmak o kadar da kötü bir şey değil bana sorarsan

kesinlikle giriyor funda, birilerinin iyi hissedebiliyor olabilişi her zaman mutlu hissettiriyor, bir de, noktasızlık iyidir kimi zaman

elif gizem, teşekkür ederim. bazı günler gerçekten öyle oluyor. insanlığın zaman üzerine çökelimi

cüzzamlı melek dedi ki...

bugün nokta kullanmaktan hoşlanmıyorum, cümlelerim hiç bitmeyecek sonsuzluklar gibi (bu edebiyat olmadı buraya)

oysa ben en çok bunu sevdim :)