20110523

ehe mehe

son yayınlamış olduklarım aylar, yıllar öncesine ait, fazla mide bulandırıcı ve karamsar etkiler taşıyorlar. umrumda olmaması çok ilginç. hiçbir şeyin. nebileyim, fazlasıyla eğlenebilir biri oldum hayat, insanlar ya da kalan bıdıhıdılarla. yirmili bir gün sonra sınava gireceğim. bir bok yapamayacağım mesela. nedense rahatım bir yandan da. fakdısistem falan deyip geçesim var her şeyden de. hayat o kadar da kolay değil.

bilmiyorum ki. hep bu kelimeyi kullanmak istiyorum. bilmiyorum ki. bilmiyorum. hiçbir şey hakkındaki hiçbir şeyi. mesela havalar güzel şimdi. kuşlar falan. nedense her şey rahatsız edici. ben çok huysuz bir adam oldum bazen de yaşlıca. çekilmez oldum biraz bu olanlar dertten değil. biraz küçük kaldım bilmiyorum.

bilmiyorum abi zorlamayın işte.
mental anlamda sıçmış durumdayız. yoksa gerisi dert değil.

4 yorum:

Karanfil dedi ki...

"mental anlamda sıçmış durumdayız"
işte bunu sevdim :D

Calamity dedi ki...

Mental sıçmışlığımızı aynı anda farkedebilmek için aynı mental olgunluktan geçmiş olmamız gerekiyor. Yoksa senin üzerine de sıçrayan diğerinin sıçmışlığı aslında senin meselen olarak kalmaya devam ediyor. Ben kirlenmiş düşüncelerden bahsediyorum, kimi o kirlenmişliğin içinde benliğini bulduğunu söylüyor. Bu nedenle herkes için ayrı ayrı oluşturduğumuz 'koruma bant'larımız var. Devir iyisini de kötüsünü de aynı tabağa alıp, en çok sevdiğimizi en sona bırakmak devri. Tadı damağımızda kalsın diye işte bir nebze.

Ağzına sağlık, çok güzel ifade ediyorsun kendini; sadece kendini değil, ruhunda benzer ağırlığı taşıyan bizleri de.

girl with the red balloon dedi ki...

Valla bende öyleyim yıllardır. Koy götüne rahvan gitsin adamım.

Jude dedi ki...

calamity, teşekkür etmekten ötesini bırakmamış sözlerin bana. anlatabiliyor olduğunu duyma hissi güzel, anlayabiliyor olma hissi daha da güzel. teşekkür ederim.

bir de, koygötünerahvangitsin en çok kullandığım cümle şu ara. iyidir iyi.