20110612

b.t.'ye



sevmem o şarkıyı.
neden yazdım.

bana çok uzak şeyler var
bu dünyada.
sanırım herkese çok uzak şeyler
var.
küçükken bir roman okumuştum.
yahudiler vardı.
bir ev hayal etmiştim,
gerçek olmayışı çok acı.

69.
bir pozisyon bu
hayatın akışına etki eden.

beynimden geçen her düşünce
yi yazasım var.

odamdaki edebiyat dergileri.
odamdaki finlandiya.
sosyal kapitalizmin karşısında
-duran bir komünizm.

ama biz
kimdik.
ama içimde
bi sancı.
 anlamlandırsam dünyaları
sığdıramayacağım.

istanbul -bana uzak.
hayat
hiç yaşayamayacağım
bir şeymiş gibi.
otursam ağlardım belki
sanavebana.
ağlanacak hallerde olduğumuzdan
değil de.
acıtıyor belki
ondan.

halbuki babam beni
seviyordu
bugün.
bir adam tanımıştım dedim.
bir baba.
kötü bir adam değil ama
kötü bir baba.

annesinin intihar mektubunu okuyan bir kız
tanıyorum.
eteği kısa.
eve gitmek zorunda.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gel meleğim ol deseler de mi dayatmazdın kapılarında.içmezmiydin verdikleri zehir olsa sana el altından olsa tercihin olurdu ama
hep üstünde durdun hesab etmedin ağırlaştın zamanla içine çöktün görünmez oldun durduğun noktada.şimdi karanlıktan başka sebeplenecek yoksa bi yolda yürürken görünmez yerin görecek, sanma aynı anda bu ızdıraba direnenler çıkacak karşına ama sende bakma çizgi eğrildi zaman bize külden taşa nede olsa creatio ex nihilo

Jude dedi ki...

creatio ex nihilo. bulsana beni. çizgi eğrildi sahiden de. yazdığının üzerine yazmak bile utandırdı. sen bulsana beni.

tanışalım.