20110615

mesela şimdi. sol göğsümle ilgili konuşurken yanından geçtiğim bir adamın bana dik dik bakıyor oluşu fazla komik geliyor abi. konuşucak konum kalmadı ve sol göğsümden bahsetmek istedim, sağ değil. bence bunda bir sakınca yok. bana sorsaydınız, insanlar her şeyi konuşabilmeliydi. bir adam nasıl seks hayatını övünerek anlatabiliyorsa. bir kadın da övünerek anlatabilmeliydi saklayacağına. neden bu kadar eşitlikçiyim anlamıyorum. sanırım hepsi babamın suçu. komünize edilmiş bütün düşüncelerim için beni değil babamı suçlamalılar, ben buna inanıyorum. dün gece tanrının varlığını sorgularken bir köyde, bir bahçede, yıldızlar altında ve yapayalnız bir hatunla, neden ağlamaya başladığını, neden benim için bir şeyler yapamadığı için bu derece üzgün olduğunu vb bir çok şeyi, hiçbir zaman anlayamayacağımı sanırdım. ama büyünebiliyormuş. sol göğsüm. bence üzerine geyik yapabilmek açısından çok da kötü bir tercih değildi, adamın neden hayatı bu kadar zorladığını anlamıyorum. yani neden onun bakış açısının bir ürünü olmalıydım ki sırf onunla aynı sokakta yürüyor olduğum için. nebileyim. sonuç olarak her insan için her şeyin anlamı bambaşka. şimdi ben sana canım derim. sen çok özel bir şey görürsün bunu. şimdi ben sana canım derim. çokça basit bir şeydir. bence çok fazla kasıyoruz. aslında hiçbirimiz memnun değiliz bu durumdan ama öyle olması gerektiğini düşünüyoruz. genç bir bayan göğüsleri hakkında konuşamaz. ayaklarım hakkında falan konuşabilirken göğüslerim hakkında neden konuşamıyorum ki. bence yüklenen anlamla ilgili bu abi. benim için hepsi fazlaca değersiz, belki ondan bu derece rahat yavşak bir tavrım var, bilemiyorum. neyse iyi biriyimdir ben de o yüzden fazla sorun edilmiyorum sanki. dün gece çok tanımadığım birine anlamsız yere öyle bir doğumgünü mesajı attım ki. hayatında, doğumgününde ilk defa mutlu olmuş, olabilmiş, işte hayatın en sevdiğim yönü. neden bunları anlatıyor olduğumu sorgulamayın bence çünkü hiçbir anlamı yok. burdan ana fikre falan da geçmeyeceğim.

öylesine abi işte. her şey çok fazla, öylesine.

2 yorum:

Peyton Sawyer dedi ki...

Senin de mi sol göğsün daha büyük yoksa?Benziyoruz dedik ama bu kadar da olmaz;)

Jude dedi ki...

eheh aslına bakarsan hayır, sol göğsümle ilgili sadece konuştum, yani anlatmadım. bazı şeyler nedensiz olabiliyor mesela, anlatmak istediğim o galiba (: