20110612

şimdi seks konuşalım biraz da. diyorsun gözlerimin içine bakarak acıtan şeyler de var bu dünyada. bilmeyişinin bilmeyişime paralelliği. eziyor bizi.

başaramayacağın bir şey biliyorum. seçtiğim kelimelerin basitliği mi seni böylesine umursamaz kılan. gök gürlüyor bense benzetmelerden hoşlanmıyorum. duruşun bana bir şey anımsatmıyor bakışın bana bir şey anımsatmıyor. ismini unuttum ve her şeyden acı olansa sadece bu
şimdi seks konuşalım biraz da.

hayat içinde bir döngüsellik yakaladığın anda
hani nereye gitsen çevrende dönüyormuşsun hissi gibi
hani

üzgünüm. cümlelerimi tamamlamayacağım bugün

diyorsun gözlerimin içine bakarak
anlattığım her şeyin bir anlamı olması mı gerek
çok fazla insansın diyorum sonra sadece
 gözlerinin içine bakarak
anlamsız geliyor


sana kötü şiirlerden bahsedemezdim
sana kötü insanlardan
sana kötü hayatlardan
sana kötü bir kahvenin bıraktığı acı tattan
varlığına inanmadığın hayatlardan
ve
sadece senmişsin gibi

seni sevdiğim biri sanmalarından
 acı olacak işte ben en çok


cümlelerimi tamamlamayacağım bugün.
bok gibi yazacağım ve kimse tarafından anlaşılmayacak

ben yazacağım ve ben öldüğümde de hiçbirinin bir değeri olmayacak
bok gibi yazacağım bugün ve iyi bir şair olacağım
belgeseller izleyeceğim yabancı şarkılar dinleyeceğim
anlam veremeyeceğim ama çok anlıyor gibi hissedeceğim
gözlerinin içine bakacağım ve sevdiğim insanlardan olmayacağını her zaman için
bileceğim
bileceğim başaramayacağın bir şeyi
ben gideceğim bir gün
bir dün gideceğim ben
selim ileri olacağım
bayan ölüm olacağım
beni okumayacak beni tanımayacak beni sevmeyecek
onlarcasından birinin arasında her zaman için
yer alacağım
yer alacağım başaramayacağım şeylerde
ben gideceğim bir gün
bir dün gideceğim ben

biraz da seks konuşalım
diyordun ya gözlerimin içine bakarak
'sana inanamam'

sana inanamam ezgi
ezgi diyorsun adımı unutmuştun
çok önceleri

yaratsam seni
acılarından yaratsam
bilsem ki annen ölmeyecek bugün
bugün baban sevecek seni
bugün acımayacak canın
bugün yağmur yağacak
tam da sevdiğin gibi
sevecek bütün bir dünya seni
bugün bitmeyecek sigaran
bugün ölmeyeceksin b.t.

yaratabilsem seni
acılarından, aralarından çıkarabilsem seni
delik deşik edilmiş vücudunun son kalan et yerlerini
dikebilsem birbirine yamarmış gibi seni soysuz mutluluklarıyla
insanlarımın
olabilsen şimdi sen bir
gülebilse güzel gözlerinin içi

b.t, annen ölmedi
'sana inanamam ezgi'

şimdi seks konuşamam. biraz da

b.t, ölme bugün

1 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bir yazi