20111206

bizi vururlar

yalındı. duru bir göktü yüzü.
ona aşık olduğuma yemin edebilirdim.


gençtim o zamanlar. bir bira şişesi kutsuyordu bedenimi çoğunluk. adamlarla sevişiyordum. benim seçiciliğim yönetiyordu dünyayı ve insanlarım mutluydular.

 bir gün devrim oldu. bu kenti yıktılar.
ve biz sevişemedik hiçbir zaman.
    neden diyordu, ellerini neden aldılar senin
suçluydum dedim. çünkü bu insanları ben çok sevdim
   gitme diyordu. kaçalım buralardan ve ellerin bir gün geri dönebilir, bu şehirler yeniden var olabilir
şş, sessiz ol şimdi. yoksa bizi vururlar.


neden diyordu, ellerini neden aldılar senin.
devrim oldu. bu kenti yıktılar.
biz sevişemedik. hiçbir zaman.
suçluydum dedim. çünkü ben bu insanları çok sevdim.
gitme diyordu. kaçalım buralardan ve ellerin bir gün geri dönebilir. bu şehirler yeniden var olabilir.
neden diyordu.
 


neden.
 yalindi.

duru bir gok
tu yuzu. 
                                             ona asik olduguma yemin edebilirdim.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=2mvv29KDYEQ

istanbulda, martılarda, hayatta bekliyor bizi.

seni seviyorum.

adamın biri dedi ki...

Edip Cansever'i severim, onu seveni de severim :) tebrikler..

Jude dedi ki...

edip cansever, yasamin bir geregi, yasamin bir anlami, yasami bir anlama bicimi

seveni sevilir

balçık dedi ki...

ama tatlım neden okuyucunun gözlerine kastettin? bana bunu açıkla litfeyn!!

Jude dedi ki...

bunu ben yapmadim inan, jude du o

piktobet dedi ki...

merhaba. bu şiiri çok sevmiştim. ne zamandır bekliyor taslaklarımda. yeniden yayımlayabilir miyim bir ara?

Jude dedi ki...

merhaba. teşekkür ederim. gurur duyarım.